Tisdag

Om en halvtimme slutar vi . gud vad skönt. Men jag får dock inte tag på min kära pojkvän. Så jag vet inte om han är på jobbet eller om han är ute någonstans..Riktigt irriterande. Men han kanske ringer sen. För jag tänker inte åka förens jag har pratat med honom xD I sånna fall kan jag lika gärna vänta på honom på centralen. Men jag vet inte om dom skulle fixa något med bilen idag. grr. Jaja. Ni vill säkert jätte gärna veta allt det här , eller hur? xD haha. 
 Jag var med Ida igår xD haha, vi spelade fotboll. Och pratade om Tunisien och sånt. Mycket skitsnack också xD Som vanligt ^^ haha. Jag vet att Lizette ska vara på min skola nu om hon inte har slutat där eller nått :P hah. För nu gick alla som har grund härifrån. Eller dom gick för ett tag sen. Men Lizette, har du fortfarande engelska på min skola? hihih. Nej men nu ska vi nog sluta snart . Puss och kram <3

image254


Kommentarer
Postat av: Lizette

haha, nej jag har inte engelska grund längre :) läste det samtidigt som jag läste engelska A och jag tyckte att det känndes onödigt att läsa grund när jag ändå läste eng A så jag slapp gå på grund :D hihi

2008-04-15 @ 21:49:29
URL: http://lizettenilsson.blogg.se
Postat av: Malin

okej ;P Det är därför jag aldrig har sett dig där xD haha

2008-04-15 @ 22:09:45
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0