Tisdag

Shohej.
Först vill jag bara säga att det är synd att dom inte lyckades fixa om här på blogg.se. Men vad spelar det egentligen för roll? Nu kan jag ju äntligen skriva igen.

Igår när jag kom hem i från skolan så fick jag värsta rycket. Jag ställde om sadeln på pappas cykel och cykla iväg. Rakt ut till ingenstans. Jag skulle ta kort. Det blev inte så många. Jag orkade inte ta upp kameran och allt annat från ryggsäcken hela tiden. Ja, jag är lat.. hah. På ett ställe så var det lite lerigt och med pappas gamla cykel så gick det inte att komma förbi om jag inte satte ena foten i marken och putta på. hah. Så jag gjorde det. Tror ni inte att jag ser en orm bara typ en meter ifrån där vart jag har foten. Jag får panik. Hoppar av cykeln, springer för livet och kan knappt andas (Ja, jag får lite problem med att andas när jag ser ormar). Hoppar på cykeln och cyklar som en dåre. Tio minuter senare inser jag att jag faktiskt cyklar väldigt snabbt och då får jag lov att hoppa av cykeln och vila lite. Men då får jag panik igen. För jag menar, Det kan ju ligga ormar överallt och då är det bäst att inte ha fötterna på marken. Så jag sätter mig på cykeln igen och trampar på. När jag kommer hem ifrågasätter jag mig själv om det verkligen var en orm eller om jag såg fel. Men just nu är jag säker på att det var en orm.. Jag ska aldrig mer gå i närheten av småvägar igen.

Idag efter skolan så tog jag buss 760 mot listonhill och mötte min underbara pojkvän. han slutar en halvtimme efter mig så då kunde jag lika gärna åka upp dit. Efter en stund kommer Robins mamma och hämtar oss och vi åker till Nykvarn. Men jag kunde bara stanna en stund. För Robin skulle träna och jag skulle hem och äta. På Fredag eller Lördag ska vi gå på bio. Mysigt. Men vi vet inte riktigt vart vi ska gå.. Heron eller Eskilstuna? Vi vet ju inte riktigt vart bion ligger i Eskilstuna men det är lättare att ta sig dit. Men vi får se. Vi kanske får skjuts till heron. Jag vill se flyga drake. Jag har ingen aning om varför för jag har inte ens varit intresserad av alla trailers som går om den. Men jag har ju sett 27Dresses ett antal gånger så den känns inte aktuell och den där Angel verkar tråkig. Men det är ju förstås bra skådespelare med i den, Men ändå. Svenska filmer är inte så speciellt bra. Går det några andra filmer just nu som man kan se?

Imorgon har vi mekanik hela dagen i skolan. Men vi har fått en ny lärare. Så vi har halvklass i verkstan. Och min grupp är inte där denna vecka... Fy i helvete säger jag bara. Jag vill vara i verkstan. Jag och Sw fixade så att vi fick vara i verkstan ändå idag.  haha. Så vi är nästan klara med våra hammare. Vi ska bara fräsa och slipa dom. Jag undrar vad vi ska göra efter hammaren? hmhm. Inget jag ser fram emot iallafall. För jag hatar att börja på något nytt, Då har man ju hela projektet framför sig och det tar ju ett antal veckor. haha. Jag får väl se till att jag aldrig blir klar med hammaren då xD

Om nån/några(?) veckor är det utvecklingssamtal och gissa vem som inte behöver en förälder närvarande vid det? ME,ME,ME ! YEY ! 

Förresten, Jag har hört att det fina vädret inte ska vara kvar speciellt länge. Jag har hört att det ska bli molnigt redan imorgon. Men på fredag skulle det bli sol igen. Och det säger jag inte nej till. Fast på lördag ska det bli regn. haha jag är väldigt insatt i vädret förtillfälligt.

Nej men nu måste jag plugga. Puss och kram Robin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0