Tisdag kväll.

Kom hem ifrån Robin för en stund sen. Jag missade typ tjugo minuter av DH för min väska hade kommit så vi var tvungna att hämta ut den. hihi. Jag trodde att jag skulle behöva skicka tillbaka den. Men den passar mig ;P. Så jag är nöjd. Jag är dock inte lika nöjd som Felix. Jag har kliat honom bakom örat i ungefär en timme! Gosh, han är inte ens min katt. haha. Men det förtjänar han eftersom han är så söt! hihi.
 Imorgon har jag mekanik hela dan. Skönt!
Men nu ska jag nog gå och sova eller något. Man måste ju vara pigg imorgon. hihi. Puss och kram Robin <3



Kommentarer
Postat av: Peter

Hej! Har du lust med ett länkbyte mellan din blogg och min?
//Peter

2008-04-16 @ 13:59:14
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se
Postat av: Peter

Tackar! Din ligger uppe nu med. Säg till ifall du vill ha ett annat namn där.
//Peter

2008-04-16 @ 14:56:53
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0