Söndag

Först och främst, hur ser förra inlägget ut för er? För Ida och mamma sa att det såg helt knäppt ut. Men på Robins och min dator ser det okej ut. hmhm. Den här helgen har varit underbar. Min pojkvän överraskade mig med frukost på sängen imorse. massa mys. Fast vi har varit ute och åkt mycket bil också och det var inte lika kul. haha. Nästa helg har jag bestämt att vi ska vara hos Robins pappa. För det är så mysigt där på våren. hihi. Jaja . Imorgon är det skola igen och det suger! Vill ha sommarlov nu!

Imorgon efter skolan ska jag till Marie. Hon fyller ju lixsom 19. Grattis <3 :)


image252

Mig åka till Tunisien, så det så!

Kommentarer
Postat av: Lizette

för mig ser det knas ut :P

2008-04-14 @ 16:22:28
URL: http://lizettenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0