Onsdag

Hellu. har precis kollat på Oc. Jag älskar det avsnittet som var idag. Det är defintivt det bästa den här säsongen. Haha. Det har varit mysigt i skolan idag. På eftemiddagen så pratade vi lite om säkerhet och sen kollade vi på en film. skönt! hihi.
Ikväll är det Grey's Anatomy. finally! Jag har lust att gå ut, men jag får så jäkla ont i min fot om jag går för långt. Det suger!  Men jag kan ju alltid gå på en kort promenad. Vi får se hur jag gör.

Ida, Nu får du faktiskt bestämma dig för en tid på fredag :) hihi. Puss på dig ;D



image264

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag inte sagt det? hihi. Hmm..du kan ju alltid möta oss vid tåget som kommer in vid 17.25 xD för det ska dom ta..marie med tror jag. om hon inte är hos dig innan kiihi.
;)

2008-04-23 @ 19:56:03
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0