Måndag

Hellu. Är hemma hos Robin nu. Han är i duschen så jag passar på att blogga så länge. hihi. Han har varit ute och spelat fotboll så hans fötter luktade urk. Men jag måste ju säga att mina fötter luktar ganska äckligt också. haha. Jag har inte ens spelat fotboll eller liknande. haha. Men så blir det efter en hel skoldag. Åkte till Marie en snabbis efter skolan. Vi köpte godis och cola och satt i parken och mumsade. hihi. Det var mys!
 Men imorgon så åker jag till Norge. Usch. Jag är värsta nojig. Tror att jag kommer dö eller något liknande. haha. Men sån är jag.
 Inatt drömde jag att Robin rymde hemifrån och ett år senare hittade jag honom. Han bodde i skogen i en koja av något slag. Den var ganska stor. Han hade kök och grejer. haha. När jag hittade honom så kände han inte igen mig. Han hade glömt bort allting! Det var värsta läskigt. haha. I drömmen innan så skulle jag ta livet av mig och min bror hjälpte mig att komma på olika sätt. hah.Fy vad hemskt! Så jag vaknade halv sex ungefär och kunde inte somna om. Jag gick upp vid sex och badade. När klockan var tjugo över sju så hade jag gjort allting + att jag hade packat väskan. Och det hade jag inte ens börjat med tidigare. Det ni! haha.

Jag tycker att Robin borde vara klar nu så att vi kan gå ut. hihi. Puss och kram, älskar dig Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0