Måndag

Är i skolan nu. Så jäkla segt. haha. Jag sa till Marie förut att jag slutar vid ett. En timme senare kommer jag på att det är måndag idag och inte torsdag som jag trodde. Fy fan va segt! Så jag slutar en och en halvtimme senare än jag trodde. Grr. Det kan inte bli värre. Men Men.
Imorse när jag skulle gå till tåget så fick jag besök av en kille. hihi. Närmare bestämt Felix. Men han fick inte komma in eftersom jag var tvungen att skynda till tåget. Stackars katt.
 Joss
är sjuk idag. Som vanligt. Man blir typ förvånad om hon är i skolan. haha. Alexander står och pratar om någonting som är extremt tråkigt. Det är typ två stycken som lyssnar. TVÅ, av tjugofyra. Kul. Jag vill att det ska bli heeeeelg. Jag lever för helgerna ;P haha. 
 Imorgon ska jag umgås med min pojkvän och på Onsdag ska jag umgås med Ida. Vad trevligt. 
idag ska jag ju till Marie eftersom hon fyller år. Eller aa, jag åker ju inte bara dit för att hon fyller år utan för att jag älskar henne också :) hihi. Hoppas den här veckan går fort. Puss och kram.

image253


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Tack malin!!! Jag älskar dig oxå!! puss

2008-04-14 @ 10:10:05
URL: http://mariesimontindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0