Lördag

Shohej.
Vaknade kvart över nio idag. Haha. jag är helt knäpp i kroppen. Jag typ måste röra på mig men jag orkar inte. Robin kommer nog snart och då har jag planerat en massa saker som vi ska göra. Det skulle bli en överraskning för honom men jag råkade försäga mig. hah.
 Idag måste jag ju nästan börja packa. Men jag vet inte riktigt vad jag ska packa i. I-lands problem -.- Jag har hört att det är två meter snö i Tromsö. haha. Seriöst? jag vet knappt vad snö är. Jag har inga bra vinterkläder. grr. Det känns så trist att åka iväg till snö när det är så fint väder här. Men jag längtar ändå dit :).
 Vi åker på Tisdag och kommer hem på Lördag. Det betyder att jag missar ett nationellt prov. Men Fiona har lovat att jag ska få göra det senare. hihi. Snällt va? 
 
Vi hade massa med kul igår tycker jag. haha. Det var en lyckad kväll. Jag åt hur mycket mat som helst. Vem vet, det är kanske därför som jag känner mig så konstig? haha. Jag vågar inte inte ens ställa mig på vågen. haha. Jag måste ut på en långpromenad. Sisodär 100 mil. haha. Men nu ska jag lyssnaSeal och fixa iordning mig. Puss och kram Robin, Längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0