Hello Onsdag

Helluuuuu .

Smhi hade fel angående vädret idag. Och det var ju väldigt bra eftersom det har varit jätte varmt och härligt idag. Robin kom och överraskade mig. Så då gick vi runt sjön. Sen satt vi på en bänk och pratade i flera timmar kändes det som. Det var hur mysigt som helst. När vi kom hem lekte vi lite i photoshop och så. Det är våran favorit sysselsättning. Robin slutade tolv idag och jag innan lunch.  Om jag inte minns fel så skulle jag vara med Marie idag. Jag har ringt henne flera gånger men det har inte gått fram någon signal överhuvudtaget. Känner mig lätt dissad. haha. Jag har en jäkla inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon så jag antar att jag måste göra den. Men Grey's anatomy börjar snart. Hmhm.


image236


Mamma
, låt mig åka.
Du vet ju att jag är snällare än snällast och lyder allt du säger (?!) Plus att jag har diskat och gjort allt för att du ska bli glad. Du säger ju att du litar på mig. Då kan du ju också vara säker på att jag kommer hålla mig borta från allt du inte litar på. Så det så. Låt mig åka. SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLA!!!!
Börjar bli lite smått desperat och försöker smöra in mig lite.. Synd att det inte funkar.

Jag har värme-abstinens.
Nej men nu måste jag hjälpa min pojkvän på spelet. Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0