Goodnight Onsdag

Ja nu var hela helgen planerad xD hah.
fredag ska jag och Robin ha mys. Vi är ensamma hemma. Jag har  planerat att vi ska gå ut och gå på långpromenad. iallafall om det är fint väder (Det kommer säkert spöregna bara för det). Vi ska laga god mat och bara vara. haha. Den här fredagen vägrar jag sitta i hans rum och äta (Vi råkar ha som vana att äta i hans rum när hans mamma inte är hemma). Sen ska vi nog kolla på någon film. Robin har en massa bra filmer på sin dator så det är bara att välja och vraka. Det ska bli mys.
  På lördagen ska vi ut till stallet och titta på lammen som precis kommit dit. Åh så mysigt. Jag älskar lamm. Riktigt gott att äta. haha nej jag skoja, Jag har aldrig ätit lamm. Men dom är riktigt söta. Och på kvällen ska vi åka upp till Heron och kolla på någon film. Vet inte riktigt vilken ännu. Horton kanske? hah. Nej. Men jag har kommit fram till att jag inte vill se Flyga drake nu iallafall. Jag kollade på en trailer på Sf.se och den verkade skit dålig. Ni får jätte gärna rekomendera en film.
Söndag ska vi åka till Mariefred och kolla på tre olika hus. Det ska bli intressant för husvisningar är väldigt kul! haha. Jag är en tragiskt människa, jag vet! haha. Sen på måndag är det skola igen. Men Hey, Det är bara 10 veckor kvar till sommarlovet! Jesus christ! -.-

Imorgon ska jag åka till Marie. Jag måste gå till banken också och hämta ut mina pengar. Det känns ju väldigt bra att jag måste ta pengarna i handen. Det är faktiskt inte alls bra! Jag måste ha mina pengar på mitt konto! Hur ska jag annars kunna betala en resa? Jävla skit alltså. Men det ska bli kul att umgås med Marie och Tindra. hihi. Vi har inte umgåtts någonting den här veckan.  Men nu måste jag städa mitt rum och gå och lägga mig innan min far får tokdamp på mig. hhihi. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0