Freedag

Äntligen fredag . Skönt. Är i skolan just nu. Ville egentligen bara tala om att kommentarerna i förra inlägget är inte jag som skrivit. utan Sw. Ida har skrivit den första och resten har sw skrivit. Bara så ni vet. Jag vill ju inte direkt att ni ska tycka jag är helt vrickad i huvudet. ahah. Joss uppdaterar våran blogg just nu. Jag har gett upp den eftersom jag är inne väldigt ofta här. Förresten så händer det inte så värst mycket i skolan just förtillfälligt.
 Idag fick jag prioritera.... Jag fick inte plats med allt i väskan. så jag fick välja. Antingen min kamera eller också ta med datorn och matteboken. Gissa vilket jag valde. Skolmaterialet såklart! Ville jättegärna ha kameran med mig idag. Men jag kanske kan övertala Robin att följa med mig och hämta den. Men i värsta fall har jag min andra kamera med mig. Ikväll ska vi kanske gå förbi Robins mormor och morfar också. Efter det att vi har ätit mat hos hans far. Mycket trevligt . hihi. Men nu måste jag leka lite i Cad. puss och kram


image239


Förresten, Vilka är ni?
Känner ni mig?
Vet ni vem jag är?
Kommentera.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vilka är ni? Lizette
Känner ni mig? Jag vet vart din brevlåda bor ;)
Vet ni vem jag är? nej, vem är du? :)

2008-04-04 @ 15:46:24
URL: http://lizettenilsson.blogg.se
Postat av: Joss

Du får inte ge upp våran blogg tråkiga människa :O

2008-04-06 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0