Fredag

Sitter i skolan nu. Vi har precis haft en lektion i Ellära. Satan vad kul det är! Längtar tills kurserna vi har valt börjar. Då blir det mycket el! Ska bli så skoj! Och ikväll så är det Tjejfest! Eller aa, Od kommer ju vara där också. haha. Det kommer bli kul tror jag. hihih. Och Imorgon kommer Robin till mig.
 
Klockan tre idag kommer Nordman till Politikertorget. Hah, Man vill ju helst inte missa det! Men jag orkar inte vara i södertälje en timme för att kolla på någon som man inte ens lyssnar på. Men han är cool, det kan ni inte neka till. haha. Sanna nielsen är typ vid halv ett. Jäkla skit alltså. hon är ju grym! Ja jag vet att jag är melodifestivalbög. Men det är helt okej att vara det. hah.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. jag kan ju tala om att våran lärare inte är här. Vi har ingen aning om vart han är heller xd haha. Lasse sa att han var ute och åkte bil. hrm hrm. Jaha okej xD

Back to work! Puss och kram Robin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0