Skolfotografering

Idag har vi alltså tagit skolfoto! Fy tysan vad jobbigt  det var. HELA min klass stod och kollade när jag tog enskilt och sa massa saker. Jag antar att det inte kommer bli bra xD haha. Annars har dagen varit boooring. Jag, Joss och Robin var nere på stan ett tag. Men dom ville inte gå in i några roliga affärer så vi drog upp till skolan igen. Efter skolan åkte jag och Robin en snabbis till Mölnbo för att hämta kläder. Vi hamnade i soffan och låg och kollade på Las Vegas, som vi numera följer xD. Igår var vi på tekniska museet (kan absolut inte stava till det xD) Det var ganska kul xD När vi åkte hem så pratade mikael non-stop. Men det var bra för då kunde man luta sig bakåt och lyssna med ena örat. När jag kom till Nykvarn kom Robin och mötte mig och vi gick upp och handlade frukost . Hrm Hrm. När vi äntligen kom in innanför dörren så ville Robin gå ut och gå med Linn och Daniel. Så då gjorde vi det. Det var en riktigt spännande promenad xD hahah. Vid sju ungefär lagade Robin plättar till mig . Mumsigt värre. Nej men nu börja Idol igen. Puss Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0