Sitter och väntar på bussen

Idag har vi sovmorgon. Väldigt skönt att slippa stressa. Sitter just nu och fönar håret. vilket jag i vanliga fall inte hinner. Idag ska vi åka till tekniska någonting xd ganska skönt att slippa sitta och lyssna på läraren hela dan. Igår var jag Väldigt sjuk. Så jag var hemma. Men på kvällen åkte jag till Marie och lekte med Tindra. Jag såg Tindra le för första gången. Jag tror att hon inte tkr om mig, det är därför hon inte har gjort det förut ;) haha. Efter skolan idag ska jag åka till Robin. Vi ska äta pannkakor xD Sen ska jag tvinga honom att gå ut och gå med mig. På något konstigt sätt så är det enbart Daniel och Robins mamma som får ut honom! Han vill aldrig gå ut och gå med mig x) Men jag förlåter honom. Nej nu måste jag föna håret torrt (vilket tar ungefär en halvtimme) Puss Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0