No time for blogg.

Jag  vet inte varför jag inte hinner skriva. Det kanske kan bero på att jag är väldigt upptagen med att strunta i att datorn existerar. jag har tröttnat mäkta mycket på denna burk. Istället så får jag tiden att gå genom att läsa böcker, Se på film eller umgås. Men jag kan väl berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden.
 
I Fredags blev jag lurad att följa med till Inferno- Online. Mitt största misstag här i livet. Det är ju inte jobbigt att  vara uppe länge, Men när det sitter ungefär tvåhundra datanördar i ett och samma rum så blir det ganska olidligt. Efter ungefär sju timmar så gick vi till centralen. Halv nio kom vi till Nykvarn och gick och la oss. Vi var vakna 7 timmar på lördagen.
I måndags var vi på Lantmännen Mills. Det var skit tråkigt där. Men men. Man slipper iaf. sitta i skolan och bara dega. För det är precis det vi gör. Vi sitter och lyssnar när olika lärare berättar massa roliga och obehagliga händelser som dom varit med om. Men imorgon har vi iaf. Engelska och svenska och då arbetar vi iaf.
våra datorer har fortfarande inte dykt upp. men dom bör komma nästa vecka.

Idag var det visst 11 månader för Robin och mig :D Det firade vi med ett studiebesök på Coca-Cola fabriken xD Det var mycket mer givande och roligare där än på Lantmännen. Vi fick dricka så mycket läsk vi ville. Problemmet var dock att där ifrån vi fick ta läsk där fanns inte en enda coca-cola flaska. Bara MER, Fanta och juice. Vi kunde också konstatera att Fanta innehåller mer socker än Coca-Cola.

Cola innehåller 9% socker och Fanta 12.5%

Så alla mammor som tjatar om att man kan dricka fanta istället för cola , Ge upp! vi får mer hål i tänderna av att ni tjatar om att fanta är bättre. juicen som Coca-Cola company tillverkar innehåller 12% socker. Jag hoppas för all del att han som berätta det här inte ljuger. Då ligger han risigt till xD

imorgon kommer min favorit tjej, Viktoria, till Sverige. Jag har längtar så mycket efter henne. Jag ska leka med henne hela tiden! Robin kommer inte få komma i närheten av henne ;P Jodå. Tindra är fortfarande lite för liten för att leka med. Men så fort hon växer till sig så ska hon få bli min lilla lekkamrat . hiih.

jag tror att det var allt.

Robin, jag älskar dig <3
11 Månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0