Jag är inte bra på rubriker.

Igår lekte jag med Marie <3 Det var jättemysigt. Jag körde vagnen hela tiden när vi var ute och jag skulle inte bli förvånad om Tindra får blåmärken på hela kroppen xD haha. Sen satt vi ute och fikade med hallonsaft och Cocosbollar. Sen åkte jag hem och umgicks med Martina. Jag har verkligen saknat henne! Vi köpte godis och cola.

Idag har skolan varit riktigt kul. Engelska och Svenska är ju mina favoritämnen förtillfälligt. Det kan bero på att jag tycker om läraren. Dom andra lärarna är bara tråkiga. Sen hade vi idrott med mina andra favorit lärare. Så det har verkligen varit en lyckad dag. När jag och Robin kom hem så gick vi och Tina på promenad. Det regnade lite men det var väldigt skönt. Idol har börjat nu och jag kanske borde kolla på det. Sen ska jag och Robin duscha :) Älskar dig Bobbin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0