Idag har varit ,

Det här har verkligen varit den jobbigaste dagen sen jag börja skolan. Alla har varit skit jobbiga och störiga. Joss åkte hem efter Datorkunskapen och då hade jag absolut ingenting att skratta åt xD Skit dag helt enkelt. Till råga på allt så var Robin surig också. Men snart ska jag iaf. åka till Min älsklingsMarie. Det ska bli kul och jag har ju saknat henne och Tindra.

Jag måste ju bara klaga lite på att jag inte har några pengar förtillfället. Jag har så mycket som behöver köpas, men så lite pengar! grrrr... Ge mig mitt studiebidrag!

jag har funderingar på att ändra utseende på bloggen så bli inte förvånade om hela sidan ser ut som ett rivningsprojekt.

Jag älskar dig Robin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0