Abbes Cup 07

Igår vaknade jag extremt tidigt (tyckte jag tills jag vakna halv nio i morse xD) . Jag fixade iordning mig och gick ner till gamla ip. Klockan var tio och allt hade precis börjat. Emma hade med sin en filt som vi kunde sitta på. Klockan sju gick vi hemåt. Dagen såg ut ungegfär så här; Vi kollade på ungefär 2-3 matcher innan Martina kom ner och vi började sitta och prata istället för att kolla på fotbollen. När jag och Martina var på väg för att köpa läsk kom Marie och Simon . Vi köpte Cola och gick tillbaka till våran gula filt. Då kom Josefin helt plötsligt. Det var ju typ hundrafemtio år sedan hon var i mölnbo . Det var mycket trevligt. Och det var ju självklart då vårat non-stop talking bröt ut. Vid halv tre när det bara var jag, JosJos, Ida och Emma kvar på den gula filten så började vi känna oss lite hungriga . vi gick upp till Abbes och beställde en hawaii , För 4-5 personer. Vi gick ner till Ip igen och självklart fick jag gå igenom hela folkmassan med en stor pizzakartong. men alla vet att jag är tjock i mölnbo, så jag överlevde.
Under dagen gick vi upp till Nina i kiosken och sista gången vi gick upp erkände hon att dom tjänat mest pengar på oss. då gick vi inte upp något mer. "Vi saknar dig axel" , förlorade självklart sina matcher, Men det gjorde ingenting för dom är ändå våra hjältar. För jag menar, Det är ju inte många datanördar som orkar sig ur datastolen xD Nej nu ska jag inte vara så ond. Under Matcherna spelade vi lite fotboll vid sidan om och bara hade kul.  När sista matchen var slut började jag som var övertrött, Ida som var hyperpigg och Emma som var lite mittimellan traska hemåt. Dagen var slut nu tänkte jag. men när jag kom hem så kröp jag ner i soffan och satte på Notting hill. Pappa kom och började skratta åt var och varannan replik vilket fick mig att bli lite pigg. När filmen var slut insåg vi att det inte gick något på tv. så vi satte på Grease och kollade på den. Jag tkr egentligen inte att den är så bra. den är väldigt uttjatad och tråkig. men mamma ville inte se moulin rouge. Vi gick och la oss och jag läste ut "prime Time". somnade vid halv två ungefär . 

Dagen, Idag xD vaknade jag ju dårå halv nio . gick upp och kom och tänka på drömmen jag hade haft . Mkt hemsk. Gick upp och satte på Moulin Rouge. Kollade på den och gick sedan hit. Det var väl allt för mig idag. ha en trevlig dag. Puss <3

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0