Tandläkaren..

Uscha fya, jag ska snart till tandläkaren. Jag kommer ju inte bara ha sjuttielva hål, nej nej. Men åh andra sidan så kanske jag får åka dit flera gånger och då betyder det att jag kanske slipper gå till skolan. Nej mamma, jag skojade bara. Idag ska jag åka och kolla på Maries nya vagn . Massa med trevligt. Sen ska jag förmodligen åka till Robin eftersom vi har varit tillsammans 1år imorgon. Fett nice att vi är lediga också .

Jag har hört ett rykte om att datorerna kommer idag. Men, sådana rykten går man väl inte på nu för tiden -.- . Vi får se hur det blir med det. Nej, men jag måste nog borsta tänderna. Puss .

OCH MAMMA. NEJ JAG HAR INTE TAGIT DIN TRÖJA ... Det var Mattias ^^,

Kommentarer
Postat av: Ida =)

Kihi grattis på 1års dagen till dej o robin

2007-10-12 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0