Söndag - Tråkig dag, yepp yepp.

Jag vaknade ju dårå klockan åtta imorse xD Så då väckte jag Robin. Han var inte glad och jag var hyperpigg. När han blev tråkig så byggde jag en koja (fråga mig inte varför, jag var övertrött -.-)  Jag var värsta nöjd men när Robin skulle gå in i den så förstörde han den (MED FLIT). Men jag kom över det. Vid tolv ungefär åkte vi ut till hans pappa och jag passade på att krypa ner i hans säng, och somnade. Men jag blev väckt några minuter senare. vi har mest spenderat dagen med att brottas. Jag har haft skitkul. Men samtidigt har jag känt mig helt bakis (mamma, jag var inte bakis, jag bara kände mig bakis xD). Nej men jag har haft jättekul idag. Nu måste jag packa. Puss Robin, du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0