Puss Robin.

Nu måste jag nog skriva igen. Jag är hurtig i fingrarna (kan man ens skriva så?). well well.
Jag måste ju bara berätta att min kamera är ute på sverige resa -.- Närmare bestämt i Växjö. Jag som vill ha min kamera nu! jag har abstinens. Jag pratar med Robin i telefon och han babblar konstant. Jag hinner lixsom inte säga något innan han börjar prata igen xD Men det är skönt , jag är inte på prathumör. Känner mig lite sjuk idag, har ont i huvudet och halsen, Och i morse vaknade jag med en täppt näsa. uscha fya. Jag proppar i mig alvedon för att inte dö i förtid.
Imorgon ska jag shoppa med Marie. Eller aa, Marie ska shoppa. Jag måste spara min pengar lite. Det är lixsom 4 oktober och jag har bara 400 kronor kvar. och då har jag fått min månadspeng också. Det här suger! xD Men jag ska iaf. kolla efter ett par vantar. Annars kanske jag fryser ihjäl. Och det vore ju inte bra, vem ska då terrorisera Robin? Hur som helst. I helgen ska jag och Robin sova i vårt (Jag säger alltid Vårt fastän det är Robins saker) nybyggda hus. Vi ska ta dit datorerna, Så nätterna kommer vara fulla av aktiviteter (erkänn, där fick jag till det). Robins far är inte hemma heller så vi får tömma hans kylskåp ;) . Synd bara att inte 5;an fungerar i huset än. Nej Men nu snor jag min fars kamera och tar lite kort. (vad ska jag ta kort på, hrm hrm?) Älskar dig Robin <3 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0