Inte helt nöjd.

Nej, jag är inte helt nöjd med det nya utseendet på bloggen. Men det kommer. Jag orkar inte riktigt sitta och pilla med koder.

Vi har varit på Scania idag. Det var faktiskt väldigt kul. Vi hade en as bra guide. Efter ett tag fick jag dock ont i axeln för min väska. Den ser inte så stor ut, men oj så mycket utrymme ! xD

image53 

Jag hatar min väska . Jag får plats med allt jag vill. Vilket resulterar i att jag får ont i axeln hela tiden. Det är inte så kul. Speciellt inte när man går på stan. Jag behöver en muppväska. Beklagar att bilden är fucked up.

Vi slutade vid Scania runt elva. Så då gick jag till bussen och åkte hem till Marie och Tindra <3. Vi åt lunch sen gick vi ut och promenera. jag snodde barnvagnen som vanligt. Förvånad över att Tindra fortfarande lever? Tro mig, jag är det xD .  När vi kom hem satt vi och halvsov och pratade och sen åt vi middag. Sen skulle Marie till Jobbet så då åkte jag hem och hamna här. Ska kolla på Desperate Housewives (kan som vanligt inte stava engelska ord) snart ;) Men Men .. Nu måste jag nog telefonterra Robin, För det tycker jag om. Älskar dig Sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0