Höstlov.

För er som inte vet, så kommer jag spendera resten utav lovet i säffle. massa mys. Vi ska bland annat gå på teater. "Teater i Säffle, What?" xD.

jag var i södertälje med Ida igår. Vi åkte till Skopunkten. OCH SOM VANLIGT ropade ett par skor efter mig. Så nu har jag införskaffat mig ett till par. Men dom var mysiga + att dom var fodrade och det är ju helt perfekt. Jag tror inte att jag har haft varma skor på typ 5år. Jag har varit med Ida typ hela helgen och vi har varit i stockholm och shoppat och en massa skoj. Men i söndags var jag med Marie och det var jättemysigt. Vi var ute och gick med Tindra. Sen hände en ytterst pinsam incident så vi beslöt oss för att gå hem. hahah. Vi ska inte prata om det här. 
När jag var i stockholm så köpte jag bland annat, ett par strumpbyxor och en högkjol med hängslen. Myyys. Det känns som om jag har köpt massor med kläder och skor fastän jag inte har haft pengar sen 4 oktober. Jag vet iaf. Att mamma tar 300kr från studiebidraget. Nej men om inte jag ska hinna peka ut kläderna i ellos som jag vill ha nu, så mamma kan beställa :) hihi. Sen ska jag till Robin och mysa. 

Jag måste bara berätta en till sak. Jag har städat hela Robins rum idag. HELA. Dammat, dammsugit och tvättat golvet.  mäkta stolt.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ida =)

HALLÅ??? jag tycker att du ska ta o pallra dej hem från säffle nuu...xD hehe
pusspuss

2007-11-03 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0