HEJ NÄRBILD!

Fick bara väldigt lust att lägga in värsta närbilden. Jag har fett tråkigt. Men jag har alldeles nyss kollat på Grey´s anatomy. Och det är ju väldigt bra. Har lekit med Martina också. Vi var i Södertälje och hälsade på hennes mamma och så. Sen åkte vi hem och då var jag stressad. För jag menar, man måste ju värma upp inför ett riktigt bra program. haha. Marie ringde mitt i programmet och jag avfärdade henne totalt. Förlåt :$ . Men jag kan inte rå för att jag värdesätter tvprogram mer än kompisar xD Nejdå. Så tragiskt är jag inte. Jag ska åka till Robin imorgon. Massa Med trevligt. Oj nu ringer han xD Så, haha. nej men seriöst , nu ska jag sluta nörda och återgå till vardagsrummet och ha mys . Puss och Kram . Älskar dig Robin <3 


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0