1 år

image51
sitter hemma hos Robins far. Robin spelar. Ovanligt^^. igår var det våran 1års dag. Vi hade massa med mysigt. Vi var ute och sprang också. Värsta hurtbullarna.. Och idag var vi ute och gick med Micke. Fan vad dom pratar. jag hann säga minst 1 mening på 5 kilometer. Så jag gick och petade med en pinne i Robins rumpa. Men han fortsatte prata. jag har klappat en åsna idag. Och då började jag direkt tänka på Martina, Min lilla åsna <3 xD. Ida kommer hit imorgon. Massa med kul :D jag vill att Marie också ska komma, men jag har missat alla hennes samtal idag. jag hade gömt min mobil på något smart ställe för att jag inte skulle slösa på batteriet men nu när jag hitta den så har jag inget batteri kvar alls. Riktigt irriterande.nej men jag har inget interessant att skriva. Puss hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0