Veckan.

Världens segaste vecka ever. Tina har ju varit borta så jag har varit hos Robin hela veckan . Vi har mest suttit inne och inte gjort så mkt. Fast vi har varit ute och promenerat också. Men det har mestadels varit på natten. Jag var nog ute en gång före 24 denna vecka. Och det var när vi gick till hökmossen xD Det är fan illa ;P haha. På fredagen skulle Robin och Daniel lana så då åkte jag hem och lekte med Martina. Vi plockade blommor åt mina föräldrar xD så sött (; . I går så var jag och Martina i södertälje och hängde xD nej men vi kollade på när kari hade uppvisning. Sen åkte vi upp till hennes mor och lämnade morsdags present. Efter det åkte vi ner på stan igen och mötte Lizetten :D Åh så trevligt. Men bara en kort stund för sen var vi tvungna att åka hem. Jag skulle äta på pizzan med mina kära föräldrar. Men efter maten dissa jag tårta och hela partajet (xD) Och åkte till Martinas mamma (igen xD) Och sen åkte vi hem tillslut xD ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0