Mäktigt.

Jag måste ju tala om att jag tvättar för första gången i hela mitt liv. Är inte det coolt eller? xD Det tycker jag. Skulle åkt till Martina vid Halvelva men jag var ju tvungen att tvätta och sen måste jag installera office.
Och Martina tjatar så mkt på mig så jag var tvungen att skriva blogg också. haha. När jag kommer till södertälje sen så måste jag kolla på nya skor xD Jag står inte ut!
Robin har fått jobb också. Så nu blir det han som betalar varje gång vi köper nått . hah. jag har bestämt mig för att vara hemma och gå runt sjön och sånna saker. Det är ju bara 40(?) dagar kvar till sommarlovet. Men aa, Jo, juste. Robin Jobbar mellan 8-17 . vilket betyder , F U C K . Vi kanske inte kan träffas på veckodagarna. Omg. Jag kanske överlever.

Hallå, jag vill veta vilka som läser bloggen. kommentera ! >_<

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag läser dina bloggar. duktig du är som har tvättat.

2007-05-04 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0