jag har ridit på en riktig häst.

hör och häpna men igår red jag på en riktig häst. Det var flera år sen jag gjorde det sist xD Det skumpa inte bara lite. haha. Efter det var jag och robin hemma och var barnvakt åt Viktoria. Det var ju inte bara lite skönt när hon somna xd haha. Idag har jag och Robin varit uppe i stockholm och köpt 3 nya buddy till viktoria. hon är ganska duktig på att kasta iväg honom. så nu kan hon slänga iväg några till. hah. Jag ska snart ut och möta Martina vid stationen. hon har varit hos Mor sin.
MenMen. Tycker ni inte att jag var modig som satte mig på hästen ? xD Puss Martina.

Kommentarer
Postat av: Martina

Självklart var du modig Malin :D

2007-05-06 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0