Var bara tvungen

 

Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: Budget.
Sommar eller vinter: Sommar såklart (;
När är du Född: 12 feb 90
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och nån tröja
Favoritfilm: The Holiday
Har du barn: Nej .
Födelseort: Södertälje
Smeknamn: Malan -.-
Favoritfärg: Grön.
Drömprins:
Har du varit kär: Yes
Favoritlåt : Just nu, låtar från melodifestivalen.
Maträtt: Pasta
FavoritResemål: Öland
Favoritblomma: Ros.
Tycker inte om: Vinter?
Senaste sjukhusvistelse: 9 Mars.
Favoritdricka: Coca Cola
Vad gör du när du är uttråkad: Städar eller skriver xD
Vän som bor längst från dig: Liz.
Vad retar du dig mest på: Lögnare
Läggdags: olika
Husdjur: Fiskar och kanin ,
Skostorlek: 36-38 xD
Syskon: Lillebror
Favorit pålägg: skinka
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Mamma
Bästa bok du läst: Godnatt mr. tom.
Är du Internetberoende: Yes .
Favoritparfym:
Gillar du snö: verkligen inte
När köpte du något åt dig själv sist: Igår
Vilken film såg du på bio senast: Kommer inte ihåg .
Senaste köpta skiva: köper inte skivor.
Favoritgodis: laktris
Studier eller jobb: studier
Bästa kompis: Robin
Innerstad eller liten ort: Liten ort ftw ;)
Någonting jag tycker om med mig själv: Typ att jag är oftast glad? xD
Någonting jag inte tycker om med mig själv: ska jag räkna upp allt?
Detta är jag rädd för: Ormar.
Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar xd , Robin och cola ;)
Tre saker jag absolut inte kan göra:
Detta tycker jag om att göra: Va med Robin, kompisar och mor min .
Detta vill jag göra just nu: äta frukost.
Detta borde jag inte göra just nu: sitta kvar här.
Bästa känslan:
Värsta känslan:
Egenskaper som en partner skall ha: Som Robin.
Något jag vill ha i present: En dator  .
Detta har jag på mig just nu: Jeans och linne.
Favoritkläder: sköna kläder.
Stjärntecken: vattumannen.
Färgen på mina ögon: grön-brun
Min längd: 157.5
Önskar jag var bättre på: Spara pengar
Dagens dryck: Vatten
Senaste saken du köpte: Fikabröd xD
Senaste sak du sa: Hejdå?
Vad tycker du om dina grannar:
Störiga .
Laddar du hem musik och film från internet: Musik, ja
Vad är det bästa med julafton: inget.
 Vem är den viktigaste personen i ditt liv: R
Vad föredrar du för sorts filmer: Romantiska komedier xD
Solar du ofta:
Nja,
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola .
Vilken är din favoritglass:
Magnum x  d
Har du varit deprimerad: Alltid. xD
Tar du droger: Nej
Är du kär: yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0