Vad ska jag säga?

Just nu håller jag på att möblera i mitt rum. Tidigare idag har jag fixat på balkongen. Jag måste fan vara deprimerad eller nått. Jag har till och med gått ner till källarn och hämtat upp bordet som brukar stå på balkongen. Sen har jag också spikat och så xD herregud. Nyss skruvade (i brist på annat ord) jag ner mitt skrivbord. Det ska bort! Men nu har jag slut på idéer. det suger. Känner att jag kanske borde lugna ner mig lite och kanske sätta mig ute på balkongen och dricka thé. Men då får mamma tokryck för att alla mina kläder ligger i hallen xD. Det skulle kanske inte vara så bra. Jag vill att min bror ska komma hem och hjälpa mig med att städa xD Det skulle han nog uppskatta xD Med tanke på att jag är så snäll mot honom så borde han gå med på det x} Lol.
Jag vet att jag är hemma för att plugga men idag skulle jag aldrig pallat att plugga xD Jag är hyper hurtig . jag skulle kunna springa 5 varv runt sjön eller nått . Men det orkar inte mina ben . Just nu väntar jag på att borrmaskinen ska ladda klart så att jag kan leka lite med den sen. (alltså, sätta upp lampan ovanför min säng).
Förresten har jag sagt att jag inte snusat på en månad? det är fett coolt. Och jag är fett stolt över mig själv. Alla sa att jag skulle få mer pengar över. Men det håller jag inte riktigt med om. Jag är helt pank! Fast ... Jag har ju ioförsig fått ett annat beroende. Coca Cola. Men det ska jag också sluta med! Jag har ju tid på mig nu när R Inte är hemma. haha. Vi två dricker Cola hela tiden. Så om han inte är hemma blir det nog lättare. hihi. Vad skriver jag egentligen om ? Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0