Torsdag.

Idag är jag hemma för att plugga. Ligger efter så jäkla mycket. Så jag ska försöka komma ifatt så mycket som det går. R sitter på flyget ifrån mig nu "/ mkt tråkigt. Så nu är det bara att räkna ner. 12 dagar kvar tills jag får se honom igen. det är ju nästan två veckor. hur ska jag klara mig? gah

Sen måste jag få klaga lite på The ark och deras låt. För det första, låten är sämst och man tröttna på den efter finalen. Och The ark´s kläder är ju fan skamliga. Tar Ola salo av sig "tröjan" (?) I Eurovision då dör jag. Jag stänger iaf. av tv och hoppas att någon bättre vinner nästa år.
Jag tkr att Måns borde vunnit. Inte för att jag tkr om flickidoler, men hans låt tröttnar man inte på och han äger hela scenen. Om jag hade varit chef för melodifestivalen så skulle jag ha kickat ut The Ark förlängesen och gjort Måns till vinnare av melodifestivalen 2007. Jag hoppas inerligt att nästa år blir ett bättre melodifestival år. ¨

Om en vecka åker jag till Öland. Det ska bli riktigt skönt. Jag hoppas att det är som förra året när man kunde ligga och sola och gå omkring i nästan inga kläder alls. Men det beror ju helt på vädret. Hur som helst. Nu måste jag plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0