Melodifestivalen och utlandsplaner.

Nu är det ju så här att Malin och Robin har fått biljetter till Melodifestivalen på lördag.
image17Det ska bli jäklans skoj tycker jag. Tur att man har kontakter som kan fixa biljetter till mig och Robin . Vårt nästa mål är Metallica ;) nejdå . Där är det väl redan fullbokat förlänge sen. Men dom som jobbar där borde väl bli erbjudna några biljetter? Det där ska vi nog fixa xD . haha. Hur som helst.
Sen i höst ska Malin och Robin kanske åka utomlands. Med tanke på våra tjocka plånböcker som vi kommer ha efter sommarjobben (som vi ännu inte skaffat) xD Jag har beställt hem kataloger från Apollo och även Robin blev sugen på att åka någonstans. Väldigt roligt faktiskt.
Och sen har vi kommit fram till att vi vill fira midsommar uppe i dalarna .
Så snart är hela vårat år planerat. haha.  Idag har jag och Robin typ pratat med våran rektor (som  babblar som bara den) hah. Vi ska typ vara klara med två uppgifter tills på tisdag + att vi har engelska prov imorrn. Hon stressar mig. Men det gör ingenting. Hon ska förresten också till melodifestivalen (; haha. Här håller man reda på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0