Lista xd

Höger- eller vänsterhänt: Höger .
Humör just nu: Övertrött.
Favoritgodis: Tycker inte om .
Är det nåt du absolut inte äter: tacos .
Kläder just nu: jeans och kofta
Musik just nu: none.
Vad sa du senast: Jag ba daah . Nej jag vet inte .
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ 50- talet? xD
Sommarplaner: umgås med min älskling.
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Längd och vikt: 157.5 och vikten är oviktig,
Hur många kuddar sover du med: 3 helst.
Favoritväder: sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Robin , ......
Spelar du nåt instrument: Nej .
Morgon- eller nattmänniska: Beror på xD
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Robin.
Bästa film: love actually.
Tror på liv på andra planeter: kanske.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaa.
Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar bara Robin .
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag  vet.
Tror du på mirakel: kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej .
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1
Bio eller promenad: Promenad just nu,
Är du kittlig: tydligen så var jag det.
Snarkar du? Ask my boyfriend ;)
Stjärntecken? Vattuman .
Rädd för insekter? Yes,
Äckligaste insekten: Lögnare. (det räknas som insekt)
Största svaghet:
Det här är jag bra på: Att ha fel .
Bästa bok? HARRY POTTER FTW!  ;)
Vad vill du jobba som? Mjaa, jag har inte bestämt mig x d
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Yes,
Har du nån flickvän/pojkvän? Robin <3 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Aldrig.
Var nånstans? .....
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): stökigt.
Gungar du på stolen? jaa .
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? neej
Vilken hand håller du gaffeln i? vet inte ,
Hur är din drömtjej/kille? Som Robin ( ;  .
Hur många syskon har du? 1
Vad är du mest rädd för? allt?
Är du rädd för blod? Nej  .
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Ja , men jag är sämst på det .
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Mediaprogrammet.
Anser du att du är stark? yes.
Brukar du sola? Ja , ibland.
Vad gör du om du får hicka? Hickar .
Röker du? Nej .
Snusar du? Nej . JAG HAR SLUTAT! ;D
Använder du knark? jo men visst.  Nej .
Kaffe, te eller inget? Te .
Har du en besatthet? Liz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0