Jag kommer sakna min pojkvän :/

R  åker till Dubai imorgon . i 12 dagar! Hur ska jag klara mig utan honom? Jag klarar ju fan knappt en helg xD haha. Nej men det kommer nog gå bra (ljug) xD . R och jag hade en liten minisemester till the beach idag också. Massa med mysigt var det. hihih. Annars har vi inte gjort så mkt idag. Sovit typ . Yes . Om en vecka åker jag till Öland   , Satan va jag längtar . Eller nej kanske inte så jätte mkt men lite x} Jaja  jag har egentligen ingenting att skriva. Kan ju iaf. tala om att jag har gått upp 9 lvls på WoW sen i fredags ( ;  på Qeih xd Värsta imbatjejen . men ni fattar ändå ingenting . Ska ner till pappa nu . Pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0