Fan -.-

Jag blir så arg på mig själv. Igår kväll ställde jag klockan på nio för att jag ska vända tillbaka tiden.
Men nio imorse så stängde jag av klockan och fortsatte sova till halv ett. Därför måste jag vara superaktiv idag så jag somnar tidigt ikväll xD Får kanske hoppa på cykeln idag och cykla några kilometer. Kanske gå runt sjön också? Jaja. Vi får se helt enkelt.

Igår,
Lekte jag med Martina. JA, LEKTE. hah. Vi satt och spelade brädspel hela dagen xD Vi spelade typ Resan, Yatzy, Retro, Under the ground . Hm jag tror det var dom?
haha . det var ganska så trevligt xd .

Oc var katastof igår också. Eller inte själva programmet. Omgivningen lät för mkt. jag lovar jag fick damp xD hah . Efter programmet när dom sa att det var uppehåll så började jag fan NÄSTAN gråta. kan man bli mer upprörd? antagligen inte. Och sändningstid på söndagar? Fy fan . Jaja . 

Robin kommer hem imorgon <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0