:)

Vad har Malin gjort idag? Spelat WoW som vanligt . Robin var tvungen att åka och hälsa på sin släkt så jag stanna hemma och nörda mig. mkt kul. Sen kom Robin och Micke hem och snodde åt sig båda datorerna . då blev jag arg. på riktigt arg . jaja. Sen fick Robin lov att följa med mig till Mölnbo så att jag kunde hämta kläder och så . sen fick vi skjuts tillbaka igen . soft. skulle lekt med martina idag. jag hoppas verkligen hon förlåter mig för att jag inte orkade åka till mölnbo xd
Aja, nu ska jag göra det jag är bäst på xD nörda mig. pusshej

100 spänn att jag är lvl 20 imorgon bitti vid 7. nu är jag 15 (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin jag förlåter dig inte. du har sårat mina känslor nu ;) xD

2007-03-12 @ 18:17:38
Postat av: Maalin

det var ju inet med flit :(

2007-03-12 @ 20:33:48
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0