Uppdatering

tjoho. sitter hemma hos Robin. The guys spelar Wow och jag sitter och kollar på kort på dom när dom var små. så sött . xD Tidigare idag har jag kollat på två filmer; säg att du älskar mig och The Holiday. Jag har sett båda två förut men jag var tvungen att se dom igen. Jag börja med att se säg att du älskar mig för den är lixsom lite sorlig xD sen kolla jag på den lugnande filmen . funka perfekt :P haha. Nu har jag just kommit fram till att jag har tråkigt så då skriver jag blogg. Igår var vi ute hos Robins far och målade på hans hus. Fan va jobbigt det var. men jag målade lätt mest. Robin tyckte mer om fikapauserna. hihi. Sen lanade pojkarna och Daniel kom också. Det är så jäkla tråkigt att spela xD Men eftersom robin tkr om det så är det väl bara att anpassa sig xD Sen har jag fått köra mopedo helt själv flera gånger. Det är fan kul. Speciellt när Robin sitter bakom och är livrädd. Martina . i miss u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0