Och där tog sommaren slut.

vart är solen? Det är så typiskt xD När jag är hemma hos mamma kan jag sola. Men nu är det inte ens sol! God, illa. Jaja, jag får väl hoppas att säffle har bättre väder när vi kommer dit på onsdag. Sist så regna det hela tiden som vi var där och det var nästan tråkigt. MenMen. Igår lekte jag med Martinus. Det var trevligt. Vi smaskade i oss allt vi hittade (typ xD) Det var lite smått kul. Och idag ska Robin komma till mig. Då ska jag tvinga honom att gå runt sjön med mig (tur att han inte läser min blogg så ofta).

'   Martina säger:
Vi är med i länstidningen xD'

Kan det bli värre eller? haha, Jag står och kollar på Markolioo och ser allmänt besatt ut. Det är lixsom vi och dom som inte ens fyllt 10 xD haha. Men Men . Den bilden bjuder jag på ;) jag kommer aldrig mer vistas ute på dagarna xD

Sen måste jag klaga lite. Jag beställde saker från H&m för typ 2 månader sen och allt har inte kommit än. Jag blir skogstokig. Men jag kan ju iaf. hoppas att det kommer snart. Helst inte efter jul. Men vi får se ;)

Mamma har köpt ny dator också. Massa med kul. förutom att windows vista är så dåligt. Jag försökte övertala henne om att inte köpa det. men det var tydligen det ända programmet som fanns på dom nyare datorerna. Och jag vill ju inte gärna har en som inte funkar xD Fast pappas vista funkar rätt okej nu. Så vi får se. Håller på att installera WoW just nu. Men det går fan inte fort xD Så irriterande. Men jag överlever nog.

Jag kanske borde hoppa in i duschen innan Robin ringer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0