Bada, bada, bada .

Jag är dålig på att uppdatera, så jag antar att jag måste göra det nu. Idag har jag solat ända sen jag vaknat Jag borde nog egentligen inte göra det. Brände mig inte bara lite i Tisdags xD . Men idag orkade jag smörja in mig så jag inte skulle bränna mig för mkt. Men det har jag väl gjort ändå xD . Igår Var jag med Robinbobbin. Huhujaja, vi badade xD Utomhus. Det ni. Jag trodde Robin skulle vägra men han var i vattnet före mig. Vilken chock jag fick . haha. Det första han sa när vi kom upp på bryggan och sola var "Ska vi bada på Fredag också?" Då insåg jag att han fått en smäll eller nått liknande. haha. Jag ska leka med Ida snart. Det var ju inte bara lite längesen. Det ska bli så roligt. Jag föreslog att vi skulle gå runt sjön men jag har ångrat mig och ska få med henne till bergasjön . Hon ska allt bada . haha. Nej men vi får se hur det blir. Jag längtar tills Ida får lov. Då ska hon allt leka med mig all the time. Hon och jag har ungefär samma intressen. Eller ungefär? Vi har nog samma intressen xD.  Men vi är ju släkt . Det måste ha gått i arv . xD Nej men herregud jag vet inte vad jag snackar om . (som vanligt) haha. Måste äta en lite försenad frukost nu. Puss Ida 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du är väldigt dålig på att uppdatera din blogg.

2007-06-09 @ 19:50:35
Postat av: Martina

MALIN DITT LILLA MONGO, hur många gånger har jag inte sagt till dig att skriva nytt..du sägar att du ska, men gör det aldrig.. jag blir lite ledsen ;(

2007-06-12 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0