Regn

Jag tror att det här är den absolut tråkigaste helgen jag varit med om. jag och Robin har suttit hemma och inte gjort någonting nästan. Eller, Igår lagade vi pizza . Det var faktiskt väldigt kul xD Vi hällde på allt vi hitta typ xD Det blev riktigt gott. Men aa , juste. Vi var barnvakt åt Robins syster i fredags också. Eller Micke och Robin var barnvakt jag låg och kollade på en rysare (; jag låtsades vara sjuk för att slippa leka i regnet xD Det funka bra för Robin sprang som en dåre för att ge mig saker och så. haahaa.

Snart åker vi till Öland. Det ska bli lite kul. Men jag och Robin ska bara vara där i ungefär tre dagar. Och det funkar bra för mig för jag tröttnar så lätt xD. Efter det ska vi åka upp till säffle igen och leka med Viktoria. Ååh så roligt :D Bara jag slipper leka häst xD Robin anmäler sig frivilligt till den uppgiften. xD  haha . 

Jag vill verkligen att det ska bli sol snart. jag är så jäkla trött på att det bara är molnigt eller regn hela tiden. Jag tror att jag aldrig varit så här blek mitt i sommaren förut... Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0