Bläää

Jag förstår inte det här. Varför börjar byggarbetarna jobba runt sex varje morgon? Dom kan ju vänta lite så man slipper bli väckt på ett grymt sätt xD

Eftersom jag inte har skrivit på väldigt länge så har jag ju massa att berätta. xD
Jag och Ida har varit hur hurtiga som helst typ. Eller aaa, I torsdags när vi skulle till sthlm så gick vi upp åtta för att gå runt sjön. Vi är ju lite dumma i huvudet xD Fast jag är ju lite dum i huvuvdet varje dag som ställer klockan på nio . Men det är enbart för att jag har sovit bort hela våren... Igår såg jag två läskiga filmer. vanligtvis ser jag ungefär två på ett år. Så nu kommer jag inte kunna sova när jag är hemma och sover själv. xD Och skolan blablabla, den orkar jag inte ens prata om.. hmm, Sen ska jag gå på Harry Potter Premiären också. Im harry Potter nörd. har inte så mkt mer att skriva nu  eller Micke kom in i rummet xD Puss Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0