Vad gör man nu?

  • Vad gör man när alla ens kompisar bara har rådissat mig och åkt på skidsemester? Jo, Man sitter hemma och ruttnar. Jag kan nästan jämföra mig med min granne som bara har ett ben. Han sitter bara hemma hela dagarna. Och just idag känner jag mig som honom. Martina är iofs. Bara på en liten skidsemester. Hon kommer hem ikväll. Men Ida, Den jäklen! Hon kommer inte hem förens om ? jag vet inte ens när hon kommer hem!
    Lizette är hemma men hon är ungefär lika deppig som jag. Hon har också bara ett ben det här lovet.
    Förresten läste jag att hon var nergrävd. Hur ska jag då kunna umgås med henne? xD haha.
    Marie är också hemma. Men hon umgås med Simonski nr 2 all the time. Okej, innan jag också gräver ner mig måste jag äta min sista måltiden ovanför asfalten. Sen ska jag gräva ner mig, I källarn kanske? hmhm. måste nog tänka efter lite.
    Ojojoj, Inatt. Jag blev helt tokig. Jag låg och skrev  en 1o sidor lång, dålig berättelse.  Jag vågar inte ens läsa den nu för att jag vet att den är dålig xD MenMen. Inatt kanske jag kan skriva om den så att den blir bra. Jag måste ju erkänna att jag är mörkrädd nuförtiden xD Det är därför jag inte kan sova. så då ligger jag och gör annat. Typ, spela på mobilen ellre skriver. Sen blir jag så trött att jag måste sova. Perfekt xD
    Aja  , känner att jag inte kan få ihop en vettig text. So long .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0