Rorobobinon

  • Jag och älsklingen ska visst aldrig sova. Kan bero på att vi "lanar" . Jag fjortislanar xD Bara jag slipper gå och lägga mig själv så är det okej. Robin funderar på ifall vi ska gå ut och gå snart. Men kollar man ut genom fönstret så ser det inte så frestande ut. Snö ,snö och ännu mera snö. Runt 15-20 minus grader är det säkert också. Nej hujedamej. Då sitter jag hellre här framför dumburken och läser folks bloggar.
    Jag får väldigt mycket inspiration när jag kollar på modebloggarna. och det kittlas i tårna. Jag måste shoppa nu!! Tyvärr är jag ganska pank. Har sisodär 200 kronor på kortet. Och det räcker ingenstans. Ioförsig har jag presentkort. Men då kan jag inte shoppa vart jag vill. Det bästa vore att presentkorten omvandlades till pengar. Då skulle jag hänga på Gina hur länge som helst!

    Min förra blogg blev helt vrickad så jag gjorde en ny. Det är hit ni ska komma om ni vill läsa om mitt tråkiga liv (; 

    Jag har kommit fram till att Robin kan känna av ifall döda människor spökar. Han kändes som en sån person, Och oj vad rätt jag har! Nästan alla mina kompisar känner av sånt.  alla utom jag. Jag kan känna mig unik.
    • Mitt liv känns helt lyckat just nu . Jag umgås med den jag älskar mest och jag sitter inte bara hemma och ruttnar. Jag har faktiskt åkt skridskor flera gånger nyligen. Och jag och Robin promenerar ofta. Det känns bra. Jag ångrar inte att jag valde Robin istället för Björn. Robin är den bästa ! :D jaja .

    Jag älskar Robin, Lizette, Ida Och Marie mer än allt annat <3


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    remember me?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0