/ Rorobobinon .

  • Min älskling åker imorgon "/ Jag kommer ha så jäkla tråkigt utan honom.
    Jag saknar honom redan satans mycket. Vad kan man göra utan honom?

    Kanske kollar förbi hemma hos Martina ikväll. Hennes pappa är borta och det betyder bara en sak ;) Paaarty . Vi får se ifall jag pallar. Igår kväll när jag skulle sova hade jag satans ont i huvudet och det var kvar imorse när jag vaknade. Nu har det börjat gå över lite. Men vi får se. Kommer det tillbaka så stannar jag nog hemma och tar det lugnt . Men det låter ju lite frestande att kolla förbi där. Har ju ändå inget bättre för mig nu när Robin håller på och packar för fullt inför imorgon. nej men vi får se helt enkelt.  Nu mitt på dan ska jag nog ta mig ett lång bad och sen äta mat med pappa. Sen får vi se om jag traskar upp till Martina.


    Det blev ingen shopping idag. Får försöka lura med Martina nån dag i veckan kanske. Jag vill ha nya kläder! Vi kommer aldrig iväg. Men Men. Nu måste jag nog duscha och så innan det är mat.

    Love You Robin, Lizette, Martina, Ida & Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0