Hade vi kul eller hade vi kul?

Hade vi kul eller hade vi kul?  24 Februari 2007 .

kvällen började med Msnterror, Det gillar jag! Fast tyvärr verkade alla ha
så förbannat tråkigt så dom tyckte det var kul!? Då var det inte lika kul längre. Så då gick vi ner i garaget och tog lite att dricka. Ojoj, Första gången Malin snapsa xD Så stolt . Det hann ju inte ens bli äckligt? Eller var det bara så att det helt enkelt var gott? fan vet jag. Full blev jag iaf. Vilket inte var meningen. Med tanke på mitt nya hälsosamma liv, Utan alkohol. Vi tänkte dra till Södertälje och köpa cigg och snus men vi missade tåget med några få sekunder xD Så vi ställde oss som vilka idioter som helst och LIFTADE! herremingud. Man kan ju inte lifta? Speciellt inte med någon som kör 120 på 70 vägar. Jag såg ju inte ens hur han såg ut. Jag är livsfarlig xD Vi åkte till Järna och där träffade vi Philip, Nån och Erica. Två hatobjekt och nån som jag aldrig sett förut.
Men Men . det var trevligt. Sen åkte vi hem med tio tåget och då traskade vi upp till Martina och drack lite Cola och åt chips xd Vilken dag.
Jag är trött xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade feting kul ;)

2007-02-25 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0