Söndag.

Idag har varit softdag nr.1 . Jag har inte gjort någonting. Bara suttit framför datorn och tvn. Just nu sitter jag och laddar upp inför Love Actually. Världens bästa film ofc. Har kollat på One tree hill nyss. Åh , jag älskar söndagar. Det ända negativa med söndagar är att man måste gå till skolan dan därpå. Men det betyder också att det bara är 1 vecka till nästa söndag . På Fredag ska jag, Marie och Ida åka skridskor. Jag älskar att åka skridskor. Det är typ det roligaste man kan göra. På lördag ska jag kanske åka med Marie till skärholmen. Hjälp, en vecka innan jul and a lot of människor. Jag kommer dö. Jag har fortfarande inte köpt julklapp till Robin... Har ingen aning om vad jag ska köpa. Det ända han säger är typ: "Jag vill ha en snällare flickvän" ... Jag är ju typ världens snällaste. Men det har han nog inte förstått. grrr.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0