Sjuk.

Imorse gick jag upp och fixade frukost x2. En för frukosten klockan 09.00 och en frukost jag åt imorse. Jag gick ner till tåget. Åkte tåget och då insåg jag att jag var sjuk. Inte bara för att jag var trött. På riktigt sjuk. Näsan rann non-stop och jag hade ont i huvudet och överallt. Min hals var helt igenbommad. Så då tog jag tåget tillbaka och gick hem. Sen somna jag och vakna halv ett.  Mamma sa att jag inte fick gå ut idag. Men eftersom jag typ är världens busigaste så tänker jag göra det ändå. hihi . Jag tror att jag blir friskare om jag får träffa Robin. hihih. Nej men om jag kanske borde ta bort sminket som har runnit en halvmeter nedanför ögonen. Shohej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0