Robin förstår inte att det är vinter.

Jag och Robin gick och la oss vid halv fyra inatt. Med fönstret öppet och med ett täcke. Så nu är jag förkyld. Jätte smart älskling. Men jag måste ju bara säga att jag inte heller är speciellt smart. För jag märkte inte ens att fönstret var öppet. Idag har vi varit på Pippi. Det var väl inte riktigt som jag hoppats på. Men det var ganska kul ändå. Viktoria tyckte det var bra iaf. Efter teatern gick vi till Burger King och åt. Sen tog vi tåget hem. När vi kom hem till Robin så lekte vi kurragömma med Viktoria. jag är helt slut så jag orkar inte skriva. Men jag kan iaf. tala om att jag sitter på min grannes nätverk. Det går mycket fortare än vårat xD Nej men måste packa. Jag saknar dig älskling

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa men du är iallafall min lilla Einstain ;) kihi
pusspuss

2007-12-02 @ 22:39:48
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0