Nyår

Jag hoppas att nästa år blir bättre än det här året. Jag kan ju inte påstå att det här året har varit dåligt. Men när man står vid slutet så brukar jag nästan alltid bara minnas dom sämre sakerna som hänt.

Tre bra saker i år.
1. Tindra föddes.
2. Robin
3. Teknikcollege

Dom dåliga sakerna vill jag helst inte skriva ner. Då blir jag bara så depp. haha.
Robin sitter vid datorn just nu. Det var typ hur längesen som helst som han gjorde det. Jag hade nästan glömt hur det var. Men men.
Jag antar att det kommer in bilder från nyår sen efter tolvslaget eller något.
Jag är redo för 2008

GOTT NYTT ÅR



image99

Kommentarer
Postat av: Marie

malin jag har uppdaterat min blogg i dag!!!

2007-12-31 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0