Mhm.

Sjuk idag också. Har legat och läst Harry Potter hela dagen. Om jag ska vara hemma imorgon också så har jag ingenting att läsa . Då kommer jag förmodligen bara ligga och stirra upp i taket. Det är tråkigt att vara sjuk. men jag vill ju gärna inte heller göra något som är jobbigt. Då blir jag bara ännu sjukare. Så, jag ligger hemma och tycker synd om mig själv. tänkte att jag skulle äta fett med pannkakor nyss. Men jag fick knappt i mig en. Så jag fick lov att tvinga i mig en till. Imorgon ska jag försöka komma till Robin. Jag menar, jag blir ju inte direkt sjukare om jag är hemma hos någon annan och gör samma saker som jag gör hemma. sådeså. Jag vaknade vid ett idag. Så jag är helt slö. haha.  Puss Robin <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0